42. Opolskie Konfrontacje Teatralne Klasyka Polska

Zapraszamy na najbardziej oczekiwany festiwal w mieście – 42. Opolskie Konfrontacje Teatralne Klasyka Polska. Od 18 do 23 kwietnia Teatr im. Jana Kochanowskiego znowu stanie się miejscem prezentacji najciekawszych inscenizacji klasycznej literatury polskiej.

W tym roku przedstawienia konkursowe wybrała Komisja Artystyczna ogólnopolskiego konkursu Klasyka Żywa. Do Opola przyjadą inscenizacje z Olsztyna, Gdańska, Supraśla, Poznania, Łodzi i Lublina oraz opolsko-szczecińska koprodukcja. Planujemy również liczne imprezy towarzyszące: rozmowy z twórcami, opolską edycję ogólnopolskiego projektu Spacerownik teatralny, koncerty, przedstawienia pozakonkursowe, warsztaty, czytania sceniczne i radiowe.

Przed nami sześć niezwykle intensywnych festiwalowych dni. Zapraszamy do teatru!
Współorganizatorem 42. OKT jest Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego.
Więcej informacji: http://teatropole.pl/42-okt/

O Autorze

Kocham Teatr
Kocham Teatr 169 Post

Kocham Teatr to portal dedykowany wszystkim miłośnikom sztuk teatralnych. Znajdziesz u Nas najnowsze wiadomości, ciekawostki, recenzje, ranking, kalendarz wydarzeń i wiele więcej.

Zobacz również:

Aktualności 0 komentarzy

Teatr Telewizji – „Trash Story” – powojenna trauma

Poniemiecki dom nad Odrą, rodzina z tajemniczą historią i duch dziewczynki. Sztuka autorstwa Magdy Fertacz Trash Story opowiada o skomplikowanych relacjach rodzinnych, przesiąkniętych zarówno traumami osobistymi, jak i ponurą historią samego domu, w którym rozgrywa się akcja. Inscenizacją dramatu dla Teatru Telewizji zajęła się Marta Miłoszewska.

Aktualności 0 komentarzy

„Requiem” W.A. Mozarta Z Okazji 35. Rocznicy Wprowadzenia Stanu Wojennego

13 grudnia 1981 roku uchwałą Rady Państwa został wprowadzony w Polsce stan wojenny. W czasie jego trwania w całym kraju tysiące osób zostało internowanych, a kilkadziesiąt poniosło śmierć. Warszawska Opera

Samuel Beckett – ostatni modernista

Stwierdzenie postawione w tytule nie jest przesadzone. Samuel Beckett był nazywany ostatnim modernistą. Wiedział, jak z tradycji pisarstwa scenicznego odrzucić treść społeczną i wokół tego budować scenariusz. Dzięki temu zabiegowi

0 komentarzy

Bądź pierwszy i !

skomentuj tutaj!